Najodpúšťajúcejší model G440, MAX, má rýchlejšiu úderovú plochu na generovanie rýchlosti a vzdialenosti a ľahší celkový systém s dlhším shaftom (46") pre vyššiu rýchlosť hlavy palice, vyšší štart loptičky a dlhšie lety. Free Hosel a korunka Carbonfly Wrap šetria hmotnosť, čím vytvárajú naše najnižšie ťažisko (CG) a zvyšujú odpúšťavosť, pričom prispievajú k jemnejšiemu a príjemnejšiemu zvuku.
Free Hosel, nízke CG
Hmotnosť odstránená z časti hoslu bola presunutá nižšie, aby sme dosiahli naše najnižšie ťažisko (CG) a zarovnali ho bližšie k línii sily pre väčšiu vzdialenosť a odpúšťavosť pri hľadaní fairwayí.
Rýchlejšia, tenšia úderová plocha
Nižšia výška úderovej plochy umožňuje vytvoriť tenšiu a rýchlejšiu úderovú plochu pre väčšiu rýchlosť loptičky a konzistenciu po celej ploche, vrátane vyššej oblasti päty.
Príjemný zvuk
Korunka Carbonfly Wrap šetrí hmotnosť, ktorá sa presúva na zníženie CG, zlepšenie odpúšťavosti a prispieva k jemnejšiemu, príjemnejšiemu zvuku pri náraze.
Tvarovanie rán
29-gramové zadné závažie zaisťuje odpúšťavosť a dá sa nastaviť do polohy draw, fade alebo neutrálnej na ovplyvnenie tvaru a trajektórie rán.
Ladenie trajektórie 2.0
Ľahký hosel s 8 polohami umožňuje úpravy loftu (±1,5°) a lie (až o 3° ploššie ako štandard), čo umožňuje presnejšie nastavenie letu loptičky pre optimálne výsledky.
Shafty navrhnuté PING
Proti-vyvážený Alta CB Blue je ľahší na zvýšenie rýchlosti hlavy palice pri stredne vysokom až vysokom štarte. Tour 2.0 Black má nízky štart a nízke otáčky, čo je ideálne pre vyššie rýchlosti švihu. Tour 2.0 Chrome poskytuje nízko-stredný až stredný let loptičky s kontrolou a presnosťou.
Aftermarket shafty
Project X Denali Red je proti-vyvážený a ponúka vysokú trajektóriu so stredne vysokými otáčkami, ideálne pre mierny švih. Mitsubishi Tensei 1K Black je nízky štart, nízke otáčky a je navrhnutý na udržanie nízkeho krútenia pod silou rýchlejších švihov.