Nový, plytší a tenší dizajn hlavy palice poskytuje rýchlejší rýchlosť loptičky, vyššiu maximálnu výšku a väčšiu vzdialenosť s lepšou silou na zastavenie. Každý hybrid ponúka odlišné trajektórie letu loptičky – od hybridu 2, ktorý je naklonený na fade, cez neutrálne stredné hybridy až po hybridy 5, 6 a 7, ktoré vytvárajú fade. K dispozícii je aj nová možnosť nastavenia shaftu: PING Tour 2.0 Black 90. Lofty sú nastaviteľné ± 1,5° a ležanie je až o 3° plochšie než štandardné.
Free Hosel, nízky CG
Úspora hmotnosti vďaka novému Free Hosel a korune Carbonfly Wrap pomáha znížiť ťažisko (CG) a zabezpečiť odpustenie pri tesnejšom rozptyle.
Potešujúci zvuk
Koruna Carbonfly Wrap šetrí hmotnosť, ktorá je presunutá na zníženie CG, zabezpečuje odpustenie a prispieva k tlmenejšiemu a príjemnejšiemu zvuku pri náraze.
Vysoký vzlet, rýchla tvár
Plytšia tvár vám pomáha zasiahnuť loptičku vyššie na tvári a dosiahnuť vyšší vzlet. Tenšia tvár a optimalizovaný profil tváre pomáhajú zvýšiť rýchlosť loptičky v strede tváre a kontrolovať rýchlosť loptičky pri mimo-stredových zásahoch.
Kontúrovaný dizajn päty
Úzke profilované hmotnosti vzadu zabezpečuje, že palica sedí rovno a uhol tváre zostáva konzistentný, bez ohľadu na nastavenie loftu alebo ležania v nastaviteľnom hoseli.
Dizajny špecifické pre loft
Hybrid 2 je mierne naklonený na fade s nižšou, prenikavou trajektóriou pre hru z tee. Loft bol zvýšený v hybridoch 3 a 4, aby umožnil vyšší vzlet s neutrálnym letom a väčšou silou na zastavenie. Hybridy 5, 6 a 7 majú mierny sklon na draw a vyšší vzlet, aby leteli priamo a dobre zapadli do súpravy želez.
PING navrhnuté shafty
Counter-balance Alta CB Blue je ľahší, čo pomáha zvýšiť rýchlosť hlavy palice pri strednom až vysokom vzlete. Tour 2.0 Black je nízky vzlet a nízky spin, čo je dobré pre rýchlejšie švihy. Tour 2.0 Chrome poskytuje nízky až stredný vzlet s kontrolou a presnosťou.
Po-trhové shafty
Project X Denali Red je vyvážený a poskytuje vysokú trajektóriu a stredný až vysoký spin, ideálny pre stredné tempo švihu. Mitsubishi Tensei 1K Black je nízky vzlet, nízky spin a navrhnutý na udržanie nízkeho krútenia pri rýchlych švihoch.